Vecka 19, igen.

Efter ultraljudet förra veckan så fick vi reda på att det beräknade datumet för lillskrutten fick flyttas fram elva dagar och istället för den 20:e juni som vi först trodde, är det nu BF den 1:a juli. Vilket gör att jag backade en vecka och byter veckor på tisdagar istället för fredagar.
 
Så idag går jag in i vecka 19, igen. Och då jag redan har skrivit om den veckan så känns det lite kaka på kaka att skriva samma sak igen. Så istället får ni se hur det såg ut när vi var hemma hos farmor i söndags och dom fick hälsa på lillskrutten via ultraljudsbilderna. Både blivande farfar och gammel farmor såg lite smått stolta ut :)
 
Vill ni läsa om hur lillskrutten har det i magen i alla fall så finns inlägget om min "första" vecka 19 här.
 


Kommentarer
Postat av: Becca

Åh, vilka söta bilder !

Svar: ja jag blev så glad när jag såg deras reaktion :D
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-01-29 @ 15:36:56
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: jessicaelvira

men åh, glädjen! ♥

2013-01-29 @ 19:23:40
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: