Ännu en lyckans dag!



Minns ni när jag hade den där dubbla njutningen? Ikväll får jag den igen!

* Dubbelavsnitt av CSI klassiker
* Choklad
* Emanuel v

Det finns ju absolut inget (inte mycket iaf) som toppar en sådan kväll.
Men det är ju min åsikt!

Egentligen skulle jag vilja bli redigt full ikväll, eller varför inte imorgon? Men alla jag frågat har nekat. (en person)
Det behövs när det är så sjukt mycket i skolan, nu är redovisningen klar i alla fall. Men inte lättar det mina axlar för det. Åhnej. Jag fick ju fx på gruppuppgiften från förra kursen också, har pr-övning måndag, tisdag, onsdag och tenta på fredag. Hur känns det? Ni kanske förstår mitt alkoholbehov i den här situationen?
Bara få bli full och decka någonstans. Fan va skönt det vore!

Men ikväll ska jag njuta i vilket fall som helst. Utan alkohol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: