dubbel njutning!



Åh, min kväll kan ju knappast bli bättre!
Jag har faktiskt varit duktig och pluggat, vilket jag ska fortsätta med inom några minuter.
Så när jag sitter och glor runt på nätet så kikar jag alltid in tv.nu för att bara kika utifall att det går något bra förutom csi ikväll. Vad får jag se? Jo, dom visar tamefan dubbelavsnitt (!!) av CSI NY! Jisses pannkaka.
En aning nöjd är jag!

För er som undrar varför i helvete jag gör sådan stor sak utav det kan jag ju meddela att det verkligen inte finns något bättre program än CSI (i alla dess former) Konstigt nog blir jag lycklig av att se alla som faller offer för mördare får sin hämnd till slut. Det är så världen ska vara. (Jag vet, det är en serie, men en jävligt bra sådan!)

Det är nästan värt att gå ner till affären och köpa något att tugga på tills dess.

Nu kom Emanuel också :D kvällen är fulländad!!
Seeee ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: