Dessa underbara stunder

Jag är glad över att jag har kommit igång med att ta mer bilder i vardagslivet igen med Alice (5D Mark II) och inte bara använder mobilen. Visserligen är den bästa kameran den du har med dig och jag har fångat många ögonblick med mobilens kamera som jag annars inte hade fått på bild. Men viljan att förstora upp någon bild finns ju där och med mobilbilder blir det väldigt begränsade storlekar. Som ikväll exempelvis. När Lucas tar med sig sambon ut på balkongen och säger åt pappa att "åva hääää, kamaas" (sova här, kramas) så känns det underbart att jag faktiskt tog kameran och fotade dessa bilder. En av dem blir garanterat en förstoring. Att fånga dessa underbara stunder på bild är ovärderligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: agneta

Åh vilken liten filur han är.Underbara bilder

2015-07-15 @ 22:04:55
Postat av: malinlorentzon.se

Så fina bilder!

Svar: Tack snälla :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2015-07-16 @ 10:10:43
URL: http://malinlorentzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: