Mål under 2015

Herregud, vart tar tiden vägen. Dagarna bara flyger förbi och bloggen ligger och väntar på bättre tider. Det nya året har gett mig så mycket inspiration och därför läggs energin på annat håll. Jag slutade avlägga nyårslöften för många år sedan. Mest för att jag alltid lyckas glömma bort vad jag lovat.
 
Men mål skriver jag upp varje år. Det är olika saker jag vill göra, påbörja och eventuellt avsluta men någon tidsgräns finns inte.
 
Jag känner att under 2014 tappade jag väldigt mycket då jag mådde så dåligt i min depression och all tid gick åt till att bli bättre. Jag behöver fortfarande jobba med mig själv under några delar. Men energin är tillbaka och jag vill ta igen all förlorad tid. Så det här året blir en nystart.
 
Under 2015 vill jag:
  •  Ha en utställning
  • Skriva en självbiografi om förlossningsdepressionen, den är påbörjad och jag hoppas kunna avsluta den under året. Att hjälpa andra i samma situation ligger högt upp på prio-listan.
  • Satsa hårt på mitt företag Fotograf MissJeni
  • Springa tjejmilen / bli bättre på att ta hand om min kropp
  • Få mer tid med min familj och vänner
  • Fortsätta med lunica - göra personliga och unika smycken
  • Engagera mig mer politiskt
Vad har ni för mål / nyårslöften under 2015?
 
Foto: Juliana Wiklund - Sommaren 2014


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: