Den som väntar på något gott...

I några års tid har jag velat ha en kista som vardagsrumsbord med förvaring i. Antingen en vit, eller en gammal träkista där det syns att den hängt med ett tag. Sen jag flyttade hemifrån när jag var 21 har jag alltid haft ikea-möbler. Enkelt, billigt. Tråkigt. Så nu, när vi flyttar till vår nya lägenhet i maj har jag bestämt mig för att det är dags att verkligen inreda så som vi vill ha det. En blandning av personligt och shabby chic.
 
Idag hämtade vi äntligen (!!) hem en kista som vi hittade tack vare min syster och en köp- och säljgrupp på facebook. Och nu står den där. Den första pusselbiten till vårt nya hem. Välkommen.
 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Kul med inredning! :) Och vad fin den var!

Svar: Ja framför allt när man verkligen gör så som man själv vill ha det :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2015-01-30 @ 12:44:31
URL: http://mwfotografi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: