Pomp De Lux Party i Karlstad

Imorse styrde jag bilen mot Karlstad för att gå på ett Pomp De Lux-party som Linda Blom anordnat där det var full fokus på vår- och sommarkollektionen. Man kan ju undra varför jag sätter mig och kör två timmar enkel resa för ett kläd-party. Men det var så himla skönt att få komma iväg och göra något för mig själv och att träffa många härliga mammor, både bekanta och nya ansikten och så Linda såklart. Hon är en så varm och genomsnäll person och en fin vän. Och nu var det så längesen vi sågs så jag kände att det var dags. Och att man sedan kunde shoppa massa fint till Lucas var ju som att slå två flugor i en smäll!
 
Man blev lite bebissjuk när man klev in i huset, då det fanns både barn och kattungar där. Nästan så man ville ta med sig en hem. Ja, både av katterna och bebisarna. Tack Linda och alla andra mammor för en härlig dag! Nu ser jag fram emot att få hem kläderna!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: