tio månader

Idag blir Lucas tio månader. Två månader kvar till hans 1-årsdag och jag undrar vart tiden tar vägen. Dagarna flyger förbi och Lucas kan gå utan problem. Han kryper inte längre. Han har sagt sitt första ord som blev "katt". Han kan "high five" och äter väldigt bra själv. Lucas är så otroligt envis och visar sin starka vilja varje dag. Han är nyfiken på omgivningen och älskar att sitta upp i vagnen och hålla koll på vad som händer. 
 
Han leker väldigt bra själv och hittar alltid nya sätt att roa sig på. Varje dag är unik och man vet aldrig vad han hittar på härnäst. Nätterna är dock, fortfarande, besvärliga. Nu har det gått 6 dagar utan nattmat i alla fall och hoppet om att nätterna ska bli lugnare finns där. Men det känns väääldigt långt borta ändå. Det är en ivrig kille vi har som inte vill missa något och ska lära sig allt så fort det bara går.
 
Just nu är han även väldigt mammig och ska vara hos mig hela tiden så fort jag är i samma rum. Går jag därifrån så är han hur lugn som helst. Busunge!
 
Grattis älskade son på din tio-månaders dag. Vi älskar dig!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: