Vi tre ♥

I helgen åkte jag och Lucas till Stockholm och Dalarö hem till min mamma och hennes sambo. Dit kom även min sambo och spenderade helgen med oss då han är ledig. Något jag har bokat in länge var en fotografering med vår lilla familj och igår blev det äntligen av. Vi mötte upp fantastiska Juliana Wiklund på morethanwords som fick fånga oss på bild i lika fantastiskt ljus. 
 
Alla borde boka in en familjefotografering hos sin favoritfotograf. Alla. Det är verkligen något som är SÅ värdefullt att ha. Tusen tack Juliana för ditt underbara jobb. Dessa är bara en tjuvkik så om var jag förväntansfull innan så blev det inte direkt bättre nu!
 
 


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Underbara bilder på er! Vi har bokat familjefotografering nu när vi ska till Rhodos, även hon som tog vårs bröllopsbilder 💕

Svar: Tack så mycket :D
Åh vad roligt, så kul att ni går till samma fotograf som tog era bröllopsbilder :D
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-07-27 @ 16:32:06
Postat av: Elin Albertsson

underbara bilder :D

Svar: Tack så mycket :D
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-07-29 @ 00:54:56
URL: http://teamtollare.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: