Sista dagen i juli

Idag fick jag hem ett nytt objektiv och det var jag såklart tvungen att testköra direkt. Lucas fick springa fritt och leka och jag försökte hänga på så gott jag kunde släpandes på skötväska och kameran runt halsen. Imorgon går vi in i dagismånaden. Lucas ska skolas in nästa vecka. Jag har blandade känslor över det. Dels är jag orolig över hur hans rutiner kommer ruckas och förändras och dels så längtar jag faktiskt efter lite egentid. Så att jag kan komma igång med träningen igen och börja jobba 100% med företaget igen. 
 
Idag var det en sån dag då jag bara ville stanna i sängen hela dagen och ångest över att vara tvungen att aktivera Lucas var överflödig. När han sov middag bävade jag mig för att väcka honom för krafterna har inte funnits idag. Så på det sättet blir det skönt med dagis. Han kommer få massa nya vänner att leka med och som orkar leka med honom (förhoppningsvis ;)).
 
 
 
 
 
 
 
Fotad med Canon Eos 5DmarkII + Canon EF 85mm 1,8


Kommentarer
Postat av: Janika

Vilka fina byxor han har på sig ;)

Svar: jaa dom var så bra en dag som denna :D
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-07-31 @ 20:43:08
Postat av: jessica elvira

Alltså så fina bilder!!! Du är så jävla bra fotograf!! Och mamma och syster. Jag älskar dig! <3

Svar: men tack twin <3 right back at ya! <3
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-07-31 @ 21:13:31
URL: http://jessicaelvira.se
Postat av: Farmor

Oh snyggingen han kommer att charma alla på dagis.Kommer att bli jättera.:)

2014-07-31 @ 23:06:44
Postat av: Maria

underbara foton på er fina kille! och spännande med förskolan :) hoppas inskolningen går bra

Svar: tack så mycket Maria :D Ja det hoppas jag med! Har du några tips? :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-08-01 @ 09:38:41
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: erikasblogg.se

Ja nu är det full rulle på våra ettåringar, haha. Arvid börjar inte dagis förrän i januari men i okt så kommer mannen och jag dela på föräldraledigheten. Ska faktiskt bli skönt :) Kram fina du!

2014-08-01 @ 11:18:42
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: