Jag blir bara så trött.

Idag är en sån dag då jag blir så otroligt trött. Jag är trött på att diska, trött på att se diskberget, trött på att katterna springer runt och öppnar dörrar, skriker efter mat, strör kattsand över hela badrumsgolvet. Jag är trött på att Lucas drar katterna i svansen, trött på allt gnäll, trött på att inte få äta i lugn och ro, trött på att ständigt torka, plocka och göra rent överallt. Jag är så trött på att vara ensam, trött på allt stök hos grannarna som inte kan hålla käften när dom går (springer) i trapphuset utan bara måste banka på dörrar, skrika och smälla igen entrédörren 3 gånger så att alla verkligen hörde.
 
Idag är jag bara så jävla trött på allting. Imorgon jobbar jag från 09-16 och det ska bli så himla skönt.
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3

2014-07-20 @ 20:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: