Det är detaljerna som gör helheten

Idag blev det en liten spontantripp till Erikslunds shoppingcenter efter att vi hälsat på min pappa och farmor. Jag håller på att få ordning på Lucas rum och idag kom jag hem med en matta till honom som passade in perfekt. Det blev även lite detaljer till vårt sovrum, en liten klyscha men ack så sann i vårt fall, "kärleken övervinner allt", och ett hjärta med de rätta orden. Jag trivs inte alls i vår lägenhet. Men med små detaljer börjar det forma ett lite mer trivsammare ställe.
 
 
Bilder från instagram (missjeniphoto)
 


Kommentarer
Postat av: becca

Ett sånt hjärta fick jag av sambon häromdagen när jag fyllde år. Är sååå fint !

2014-07-20 @ 10:23:08
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Maria

så fina! detaljerna gör verkligen allt :)

sv; ja det måste vi absolut :) bilderna du tog när jag väntade liam blev ju så himla fina

2014-07-23 @ 17:56:47
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: