Dagarna när sambon är hemma

Det är då jag mår som bäst. När sambon är hemma. Då han jobbar i Stockholm och vi bor i Hallstahammar så ses vi inte varje dag. Han kommer hem när han är ledig och det är då jag får vila lite extra mycket, duscha lite extra länge, äta i lugn och ro och åka iväg och vara Jennie en stund. 

Igår var han hemma och vi åkte och handlade en hylla till Lucas rum som dem hjälptes åt med att skruva ihop imorse innan han åkte till Stockholm igen. Jag tog en snabbvisit till storstaden på eftermiddagen och träffade ett brudpar vars bröllop jag ska filma i Augusti. Det är så otroligt skönt att få göra saker på egen hand. Få lite distans till bebisvärlden. Och när jag kommer hem kan jag uppskatta tiden med Lucas så mycket mer. 

Bilder från instagram - missjeniphoto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: