Minijul hos farmor

I eftermiddag har vi varit hos min farmor (Lucas gammelfarmor) och firat jul lite i förskott som vi gör varje år. Lucas har varit väldigt snäll så han fick såklart flest paket. Nya leksaker och en bok som han fick av Barbro och sin morfar och ett bäddset som han fick från sin farmor som vi fått med oss hem sist vi var till Sundsvall. Han fick även några klossar med hans namn på utav mig och sin pappa. Han hälsar tack för allt fint och imorgon vill han leka med sina nya saker.
 
Även jag har varit lite snäll och fick en väldigt fin tékopp (storlek gigantisk), té och ett doftljus, en paradisask och min gamla dagbok som jag hade när jag var liten.
 
Min farmor fick bland annat en bok från oss alla där vi samlat några av alla härliga stunder vi haft tillsammans. Då farmor närmar sig 100 år (fyller i april) så var det lite extra speciellt :) En härlig eftermiddag med nära och kära. Och underbara Charlie var såklart med så det blev ett kärt återbesök för honom och Lucas. Nu sover Lucas sen en timme tillbaka och jag njuter av en kopp té i min nya tekopp jag fick och nytt té. Mumma! Så måste jag självklart passa på att läsa lite i dagboken också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: