Stockholm Ink Bash Tatueringsmässa

Idag åkte jag, min systerdotter Theresa, hennes kompis Sandra, Victoria, hennes man Johan och Leia in till Stockholm för att kika runt på Stockholm Ink Bash! Jag och Theresa var dit förra året och var så sugna på att faktiskt tatuera oss där och då. Dock satte pengar (hos mig) och åldern (hos Tess) käppar i hjulet för oss. Så vi bestämde oss snabbt för att återkomma nästa år och då faktiskt tatuera oss. Den här gången fick vi alltså lite extra sällskap med oss också :) Leia var så snäll hela tiden och somnade till slut på pappas rygg. Det är jobbigt att gå runt på mässa.
 
Theresa höll sin del av dealen och hon gjorde sin första tatuering som blev superfin! Man blev bra sugen på att göra en själv! Sandra gjorde även hon en tatuering. Jag själv får snällt vänta lite till innan ekonomin tillåter mer bläck i skinnet. Men en tröja till Lucas följde med hem i alla fall. Älskar märket six bunnies! Vi bestämde lika snabbt att vi åker dit nästa år igen. Kanske vi rent av får med oss min syster/Theresas mamma då också! Det kan nog bli en årlig tradition det här! I like!
 
Bilder från instagram (missjeniphoto)
 


Kommentarer
Postat av: agneta

vilken snygg jacka/ Tröja till snyggingen

2014-08-31 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: