Bebisdejt i Stockholm

Det finns en grupp på facebook. En som jag hittade när jag väntade Lucas. Där flera gravida mammor med samma BF-månad samlades och pratade om krämpor, illamående och ryggont. Men även om det spänannde, nya livet som väntade. I lördags fick jag träffa två av mammorna från gruppen. Det var tänkt att vi skulle bli så många fler. Men planerna ändrades för många i sista stund så det blev en liten bebisdejt på mammas tomt på Dalarö och vi hade så himla trevligt! Det var så kul att få se ansiktena bakom de personer man har följt så pass länge. Jag hoppas att det blir fler gånger och att vi då blir ännu fler.
 
Här kommer i alla fall ett bildregn från dagen.
 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda Holmqvist

Vilka underbara bilder, och så fina ögonblick du har fångat! Vill även säga att jag tycker det är fint att läsa alla dina texter och att du delar med dig av vad ni går igenom just nu. Kram!

Svar: Tack Matilda! <3
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-09-02 @ 07:56:16
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: