Världens bästa farmor 99 år

Idag firade vi min fina farmor som fyller 99 år. Om det är någon ålder som jag kommer vara stolt över att bli och INTE ha någon åldersnojja över, så är det 99. Har jag tur att få leva så länge och vara vid så gott humör som min farmor är, då har jag inget att klaga över. Hon är min idol! Och Lucas är hennes idol. Hon vill inte göra något annat än att hålla honom, busa och kramas med honom, hela tiden. Och Lucas är ju inte den som säger nej till uppmärksamheten. Så även fast det var farmor som hade kalas så stal nog Lucas en liten del av showen.
 
 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Så härliga och varma bilder och fint att se. Viktigt att fotografera för framtiden, minnen och kärlek.

Svar: Tack så mycket Isabelle ❤️
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-04-15 @ 20:45:30
URL: http://2brides.se
Postat av: P i X E L I E - Erica Pettersson

Jättefina bilder!
Ja, 99 är verkligen en häftig ålder! Tänk om man får möjligheten att uppleva det :-D
En gammelfaster till mig begravdes idag (tisdag). Hon blev 97år.
Som sagt; jag tycker åldrar över 90 är imponerande, och speciellt över 95 :-)
TÄNK vilken utvecklingsresa den generationen fått vara med om (de som föddes i början av 1900-talet och har levt tills nu)!
Jag tycker det känns ganska svindlande att tänka på.
Speciellt med tanke på att jag inte tror att NÅGON annan generation kommer att få vara med om en sådan utveckling som de fått vara med om! (Om man tänker på hur det såg ut i samhället på 1910-20talet och hur samhället ser ut idag... Inget annat århundrade har haft en sådan extrem utveckling som just 1900-talet...)

Jag tycker din farmor ser otroligt pigg ut för sin ålder! :-D

Svar: Ja hon har varit med om mycket i sitt liv :) ett världskrig bland annat. Bara det är ju helt galet!
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-04-16 @ 00:17:19
URL: http://pixelie.webblogg.se
Postat av: jessicaelvira

Bägge världskrigen, hon föddes ju in i det första.

Svar: ja, men det är ju inte direkt så att hon kommer ihåg något av det :P
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-04-16 @ 11:12:27
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: