Mitt kalas!

Idag har vi haft lite kalas för denna 28-åriga mamman. Jag slog på stort och bakade allt fika själv. Till och med tårtan, med lite hjälp från syster och mamma så blev den perfekt! Det var så mysigt att ha en stund med nära och kära och Lucas fick leka med Leia, Loke och Freja vilket såklart var himla roligt!
 
Jag har blivit så uppvaktad och fått så fina presenter. Men det bästa var nog tvättmaskinen som mina systrar kom och bar in i lägenheten. Som jag längtat efter en tvättmaskin! 
 
Lördagskvällen avslutas med soffhäng tillsammans med sambon som är hemma över helgen. Imorgon åker han tillbaka till Stockholm igen. 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Agneta

Oh så mycket gott du har bakat.Härliga bilder önskar att man varit där.Men ska försöka komma i sommar/Kram till er alla

2014-04-13 @ 11:09:53
Postat av: Mia

Grattis så här lite i efterhand =)
Så gott allt ser ut..

Kram Mia

Svar: Tack så mycket :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2014-04-14 @ 21:34:40
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: