Bröllop i Linköping

Minns ni när jag i slutet på juli åkte till Linköping för att fota Linda och Jörgens bröllop? Med mig hade jag Louise Johansson från Göteborg som andre fotograf och nu är bilderna klara. Jag är otroligt nöjd själv med resultatet och det var guldvärt att ha med mig Louise som gjorde ett väldigt bra jobb hon med! Jag tycker vi samarbetade väldigt bra tillsammans och hoppas det blir fler gånger framöver!
 
Jag rekommenderar er att titta på bildspelet (länk) för det är där som bilderna verkligen kommer till liv. Ni kan även klicka på bilderna för att se hela dagen på hemsidan.
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Becca

Ser riktigt fint ut, ska in o kika på bildspelet !

Svar: tack :) hoppas du gillade bildspelet :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2013-09-09 @ 19:06:07
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Maria

vilka underbara foton! så mycket kärlek i andra och den sista är helt magisk :)

Svar: tack så mycket :D
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2013-09-10 @ 11:33:43
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: