3 månaders killen

Idag blir vår lillskrutt 3 månader. Tiden flyger iväg och det känns som att man knappt hinner med själv. Varje dag blir jag lika förvånad över att på nytt komma på mig själv med att jag faktiskt är mamma till den här lilla killen. Att min sambo är pappa till mitt barn. Det är en galen känsla. Men självklart en härlig sådan. 
 
Lucas visar allt mer personlighet för varje dag som går, han fnittrar, pratar och har börjat skratta med ljud, det absolut bästa ljudet som finns. Han har även en bestämd egen vilja samtidigt som han är väldigt lugn, även bland folk, nästan så han blir lite blyg. Men han charmar varenda en som han träffar på.
 
Vi har börjat lägga honom i sovrummet när han somnar för natten nu, så att han slipper katter och hund som ska upp och nosa på honom när han har somnat. Han tog det med ro, det var nog mer hans mamma som hade lite separationsångest av att inte kunna titta på honom från soffan när han sover. 

Vår underbara son. Vad vi älskar dig.
 
Canon Eos 5DmarkII + Canon EF 24-70mm 2,8L USM
 
 


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

Grattis älskade Lucas! Så förbannat underbar! ♥

2013-10-05 @ 12:31:05
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com
Postat av: Frida

Men åhh så söt han är! Vill ju bara gosa med hans kinder! :P

2013-10-05 @ 16:23:52
URL: http://blogg.fotografia.se
Postat av: Tove Kjaerran

Vilka underbara bilder!

Svar: tack :)
MissJeni - mamma till Lucas ♥

2013-10-17 @ 15:48:54
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: