Vecka 25-33

Anledningen till att jag tar alla vecko-bilder på magen är för min egen skull, för att följa lillskrutten när den växer, för att jag vet att våra familjer som inte bor så nära oss vill veta hur det går och för att se skillnaden på hur magen växer. Man blir så lätt hemmablind och ibland känns det som att magen inte har växt något alls, förrän man tittar tillbaka på bilderna.
 
Såhär har lillskrutten vuxit det senaste veckorna. Jag själv kan tycka att magen ser större ut i vecka 25 än vad den gjorde vecka 26, men den har även sjunkit ner lite där för att sedan se större ut igen i vecka 27. Beror såklart på hur bebisen väljer att ligga när bilderna togs, men lite kul är det ändå att se tycker jag.
 
Nu är det bara cirka 8 veckor kvar innan vi får träffa vår nya familjemedlem. 
 


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

Det har varit jättekul och se lillskrutten växa och ha sig.Hade du inte lagt upp bilderna här hade du fått mmsa minst en bild varje dag till mig! :p

Svar: haha, ja och än har den inte vuxit klart! :P
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-05-11 @ 15:06:52
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com
Postat av: Denise - Mamma till NOah

Fina magen=)

Svar: taaack :D
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-05-13 @ 08:57:36
URL: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: