mini-jeni

Det är många i familjen som är förväntansfulla på att få träffa lillskrutten och många hör därför av sig för att fråga om det har hänt något ännu. Mormor, som bor i Danmark mailade mig igår och kollade läget och skickade även med lite bilder från när jag var liten. 
 
Man blir lite nostalgisk när man väntar barn och tittar tillbaka på bilder på när man själv var liten. Undra om det är såhär vårt barn kommer se ut, eller blir den mer lik sambon? 
 
Och det är ingen idé att fråga mig vem som är jag och vem som är tvillingsystern på bilderna, för det vet jag inte själv. Och våra berömda hjälmar som vi hade på oss var helt enkelt där i förebyggande syfte för att vi inte skulle göra illa oss när vi ramlade. 
 
 


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

haha underbara bilder. Älskar den längst ner ♥
Och hjälmarna var väl inte så mycket i förebyggande syfte för olycksfall, det var väl för att vi gillade att slå i huvudet i möblerna titt som tätt? :P

Svar: ja, i förebyggande syfte så att vi inte slog sönder våra huvuden :P För det var ju inte OM det skulle hända utan NÄR det skulle hända :P
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-26 @ 17:13:25
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: