fler bilder från min babyshower

Jag har fått några bilder från min babyshower som Jessica tog med sin kamera under dagen. Jag blev som tidigare nämnt brutalt väckt av tre brudar som stormade mitt hus med tutor och hejjarop och humöret efter en två-timmars nattsömn var sådär. Men när det gick upp för mig vad som var på gång blev jag snabbt glad igen och fick dessutom en riktig brakfrukost ute i solen.
 
Jag pussade sedan min kära sambo hejdå innan vi åkte vidare mot hemlig destination. Han visste såklart om allting och har lyckats hålla tyst om det. Imponerande. Vi hamnade i stan där jag åter igen blev överraskad av min kära vän Dorion som åkt ända från Sundsvall och Michaela som åkt från Uppsala för att vara med under dagen. Jag blev såååå glad! 
 
Sen gick vi in på ett spa där 80 minuters gravid-massage väntade + fotmassage. Mina stackars fötter var i himlen. Jag med för den delen. Så avslappnad som jag var efteråt var det längesen man var. Vi åkte hem till mig igen där fika, presentöppning, frågequiz och tacos till middag avlöste dagen och vi avrundande med film och godis. En HELT underbar dag. Vilka fina vänner jag har i min närhet. 
 
 
Några av de fina presenterna jag fick ♥
 


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

haha ja det var en sådan härlig dag! :D På alla sätt och vis. ♥

2013-06-14 @ 19:53:41
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com
Postat av: Frida

Så underbart! Kul att ha kort på det också så man kan minnas. Men du mådde bra trots överraskningen? Jag hade en kompis som vi överraskade som fick väldiga kramper i magen av chocken :P Men allt gick bra! :)

Svar: jag gud ja, jag mådde bra hela dagen, aldrig mått bättre :)
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-14 @ 20:15:26
URL: http://blogg.fotografia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: