Barnmorskebesök vecka 40

Idag var vi till barnmorskan för kontroll igen. Bebis är en envis liten rackare och har inte fixerat sig ännu. Så att gå över tiden känns allt mer troligt. Även om mycket kan hända på några dagar. Men jag förväntar mig inget fortfarande, bara det att jag blir otroligt rastlös av att gå hemma och "vänta". Så måste fylla upp kalendern med aktiviteter så tiden går lite snabbare.
 
Vi bokade även in en ny tid om två veckor, men den tiden hoppas jag att vi slipper och istället har en liten skrutt att mysa med.
 
SF-mått: 37 (2cm mer än senast)
Lillskruttens hjärtslag: 134 slag/minut 
Blodtryck: 113/77 (förra gången låg det på 112/80)
 
 
Lillskrutten vecka 40 (39+2)
 


Kommentarer
Postat av: jessicaelvira

Neeeeej, lillskrutten skulle ju komma idag! Gör något! Spring ett maraton! :D

Svar: haha eh, glömma det :P
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-27 @ 17:00:03
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com
Postat av: Frida

Åhh kommer den inte snart!?! :P
Hoppas du kan hitta på saker att fylla din tid med!

Svar: haha jag frågar detsamma men den verkar ha det bra i magen ;D Ja jag får försöka hitta på nått, hela helgen och hela nästa vecka är tom i kalendern, måste komma på saker att göra :P
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-27 @ 17:09:15
URL: http://blogg.fotografia.se
Postat av: Elin

Behöver aldrig fixeras!:) Vilgot gjorde aldrig det.. Det har ingen betydelse för när förlossningen startar. Nära nu, lycka till!

Svar: åh lät skönt att höra :) tack!
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-27 @ 17:28:04
Postat av: dorion

åh, fining. sista bilden på dig är jättefin :)

Svar: men tack fina! ♥♥♥
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-27 @ 17:37:41
URL: http://www.salongbarock.se
Postat av: Mia

Se det som att du vet var du har bebis ;) Fast bättre h*n kommer ut så ni slipper mer väntan och kan mysa på hög nivå.. Snart har ni i vilket fall en liten knodd, men jag vet också att går man över så är den tiden otroligt lång.. Jag gick en vecka över med första och två med andra, kändes som hela graviditeten..
Lycka till!!!

Kram Mia

Svar: haha så kan man ju också se det :P
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-28 @ 10:28:35
URL: http://nattmia.blogspot.com
Postat av: MLiSAN

Min tösabet fixerade sig heller aldrig, så tänk inte på det! När som helst drar det i gång, så spännande! Lycka till med allt. Tror btw stenhårt på en tjej! Kram

Svar: låter skönt att höra :) Tack så mycket!
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-28 @ 13:31:22
URL: http://mlisanfoto.blogg.se
Postat av: Janika

Alltså du är så himla fin! Jävligt snygg gravidmorsa;)

Svar: men tack då bästa ♥♥♥
MissJeni - med en lillskrutt i magen ♥

2013-06-28 @ 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: