fina under

Något jag har velat köpa länge är nya underkläder. När rumpan började växa i samma takt som magen och omkretsen rent generellt blev bredare så satt inte riktigt mina underkläder bra. Eller såg bra ut heller. Som för små kläder på en stor docka. Tajt. Hårt. 
 
Idag gick jag och mamma på stan och jag nämnde mitt lilla underklädesproblem för henne varav hon puttade in mig i butiken Twilift som vi precis passerade. Och tacka fan för det. För expiditen, som själv är gravid förstod precis vad jag var ute efter och vad som satt bra. Och hon tog fram den mest bekväma BH:n jag nånsin haft på mig. Och snygg är den också. Och passande trosor till. Jag föll direkt. 
 
Det är ingen "mamma-bh". Eller "mamma-trosor". Utan dom råkar helt enkelt bara vara jävligt sköna. 
 
Det låter kanske lite konstigt att bli så hysteriskt glad över lite underkläder. Men för mig är det viktigt att jag känner mig fin, samtidigt som inget skaver eller trycker emot. Och tanken på de berömda "mormor-trosorna" har inte riktigt legat längst fram på näthinnan.
 
Så till alla gravidos out there som har gett upp hoppet om snygga underkläder som också är sköna. Rusa in på twilift ögonaböj! Dom finns där! Sen att deras service är top notch gör ju inte saken värre.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: