Året 2013 - Summering januari - juni

Då börjar det dra ihop sig. Ett nytt år väntar runt hörnet. 2013 har varit ett fantastiskt år så det vore lite sorgligt att inte sammanfatta det med några höjdpunkter. Men för att inte åstadkomma världens längsta blogginlägg så delar jag upp året i två delar. Här kommer den första. Januari till Juni.
 
Vi startade året med att få se Lucas a.k.a lillskrutten på rutinultraljudet. Då började det verkligen gå upp för mig att det faktiskt var en bebis där inne i magen. Fram tills dess hade jag svårt att tro på det. Vi fick besök av Jane som blev kompis med Charlie, hälsade på farmor, åkte till Stockholm och lunchade med Hanna och hennes dotter Alma. Jag fyllde 27 och bakade allt till kalaset själv, en sysselsättning som kom med graviditeten. Sanna fångade mig, min sambo och lillskrutten på bild när hon tog våra gravidbilder. I vecka 38 blev jag överraskad och bortskämd av min syster och mina vänner med en babyshower. Bästa stunden på hela graviditeten! Midsommar firades hos mamma med familjen.
 
Juni avslutades med att jag gick in i vecka 40 och magen var större än någonsin, ungefär lika stor som vår längtan efter att träffa vårt barn.
 
 
Och så det bästa. Jag, tillsammans med min mamma och mina systrar blev förevigade av Anna Roström under våren. Inte bara fick vi underbara bilder som beskriver oss som en familj. Utan även ett minne för livet. Dessa bilder är otroligt värdefulla för oss. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: