I´m in love with cute albums!

Häromdagen fick jag hem två bröllopsalbum från min favoritleverantör. Jag är väldigt noga med mina produkter som jag erbjuder och vill alltid ge mina kunder det bästa av de bästa. Så när jag fick höra om QTalbums blev jag tvungen att prova dom. Nu är QT den enda leverantören jag använder mig av. 
 
Varför? För att jag själv, den dagen jag gifter mig, kommer vilja ha ett album från QT. På bilderna nedan ser ni ett 30x30cm och ett 20x20cm, båda med vitt läder som omslag. Det är nästan så att jag inte vill lämna ifrån mig dom....
 
 


Kommentarer
Postat av: Becca

Wow, grymt snygga!! Har länge varit på jakt efter bra fotoböcker, har aldrig blivit nöjd när jag beställt (från flera olika ställen).

2012-09-14 @ 14:27:08
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: fotograf annelie malmgren

Helt otroligt fina! Passar sjukt snyggt ihop med stolen också ;)

2012-09-20 @ 04:55:38
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: