Bilder från London

Jag vet inte riktigt hur många pluspoäng jag samlar på mig som stadsfotograf. Men att gå runt i London utan att fota är i princip omöjligt. Brick Lane bjöd på en hel del väggmålningar. Picadilly Circus, ja, det måste ju bara förevigas att man har varit där. Sen stötte vi på en liten tomtes land också. Mitt i det tuffa Brick Lane fanns en liten rabatt planterad på trottoarkanten och där stod en liten tomte och vaktade sitt hus.
 
Om jag känner mig själv rätt så tar det inte allt för lång tid innan jag åker tillbaka till London igen.
 
Canon eos 5DmarkII + 24-70mm 2,8L USM


Kommentarer
Postat av: Lisen

Hahah! jag trodde det var min bild du lagt upp. Men ser att du har hittat samma grafitti målning i brick Lane på magikern som jag. Coolt!

Fina bilder!

2012-11-27 @ 19:41:26
URL: http://lisenlife.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh första graffiti bilden var helt underbar! :)

2012-12-09 @ 23:07:34
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: