En award

Idag fick jag en fin award av Jenny (ogonblickochkansla) som gjorde mig himla glad.
"Min andra award går till Missjeni med sin fotoblogg som sprider så mycket glädje och värme människor emellan."

Nu är det min tur att lämna awarden vidare och så här gör man.
1. Klistra in awarden på din blogg 
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen 
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till 
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare 
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

så min första award går till YourCloset (min tvillingsyster Jessica) för att hon vägrar att ge upp och fortsätter följa sin dröm inom modebranschen. Läs om modereportage, följ med på visningar eller varför inte ha en egen personal shopper med sig på shoppingturen. Jessica fixar det!

min andra award går till Angelica som talar med bilder. Hennes bildspråk är unikt och speciellt. Man liksom stannar till och bara njuter.

den tredje går till Nettan för hon känner inget tvång med att uppdatera flitigt. Utan hon skriver när hon känner att det behövs. Vilket gör att hennes inlägg betyder mer. Personligt och fantastiska bilder gör att man helt enkelt inte kan slita sig.

fjärde awarden går till Maria för att hon är nybliven mamma och en god vän till mig. Jag har följt hennes blogg länge och hon är ärlig, rak och bryr sig inte om vad andra tycker då hon har en ganska stor blogg och många läsare med många åsikter. Hon kör sitt race och hon gör det jävligt bra!

och den femte awarden går till Emma för hennes bilder är fantastiska. Det är alltid lika kul att gå in på hennes blogg och se vad hon fotat. Allt från bröllop till djur. Och alla är underbara!


Kommentarer
Postat av: Gilraen

SVAR: Aaaw, tack för awarden och de fina orden! TACK TACK TACK! <3 Dock är jag sämst på att anta utmaningar, men jag ska försöka anta denna. :) När vet jag dock inte.

2012-01-03 @ 21:17:57
URL: http://gilraen.se
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Nej, jag är 100% säker på att jag har RLS. Skitjobbigt :(

2012-01-03 @ 22:21:07
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: uh-huh-me.com ~ Nettan

Åh! Tack goa du för fina awarden och dina fina ord! De värmde! Jag ska ta och klura på denna så fort jag har tid :)

2012-01-04 @ 11:53:23
URL: http://uh-huh-me.com
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh vad gullig du är! tack, tack, tack :)

2012-01-04 @ 12:09:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: