Snälla tomten

När det gäller julafton så blir man aldrig för gammal för att tro på tomten, eller för att tro att han läser ens önskelista. Så därför kommer min här. Snälla tomten om jag kunde få något utav nedanstående saker så skulle jag bli en väldigt glad tjej.
 
Sängkläder + överkast från Ellos.se, löparskor och löparbyxor från stadium.se, presentkort på ikea och om mina fotografdrömmar få sväva iväg en aning så skulle jag inte tacka nej till ett 50mm 1,2L USM från Canon. Mhmm. Choklad, blommor och en kram eller två uppskattas även det väldigt mycket.
 
Vad står på din önskelista?
 


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

presentkort på ikea vore inte dumt! :)
jag har även önskat mig en liten batteridriven dammsugare. så jäkla jobbigt att dra fram den stora varje gång liam har ätit :p theo sköter en del av dammsugningen, men inte grönsakerna ;)

Svar: ja dom är så smidiga! Skulle själv behöva en till kattlådorna, katterna har en tendens att sprätta sand överallt :P
MissJeni

2012-12-16 @ 08:23:07
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: jessicaelvira

Får man önska sig hela världen? Jag önskar mig hela världen.

2012-12-16 @ 14:05:13
URL: http://jessicaelvira.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: