Sommarens sista grillning.

I lördags dansade min systerdotter runt i prinsessklänning, grillen var tänd, smirnoff ice på bordet till damerna och en kall öl till herrarna och Charlie sprang runt på gräsmattan och jagade boll. En och annan geting hälsade på och förstörde stämningen med jämna mellanrum. Sånt som hör sommaren till.
 
Med tanke på dagens väder a.k.a spöregn så gissar jag att sommaren har gått i vila för att välkomna hösten. Jag tycker att det har varit en bra sommar. I alla fall här uppe. Många fler soldagar och varmare jämfört med förra året. Vad jag minns. 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det har gått alldeles för fort, jag vill inte ha höst riktigt än, speciellt med tanke på vädret vi haft under hela sommaren.. :/

Svar: Jag tycker vi har haft en bra sommar :) Förra året var ju inte alls lika bra som iår. Augusti har helt klart varit varmast. :)
MissJeni

2012-08-31 @ 14:06:49
URL: http://fotografmahuldan.se
Postat av: Anna

Härliga bilder!

2012-08-31 @ 14:45:03
URL: http://angusfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: