Nytt på hemsidan - workshops

Idag har jag jobbat en del med hemsidan och möblerat om lite. Nu finns det en egen flik för alla workshops som jag är inblandad i. Det finns fortfarande platser kvar till Benny Ottossons bröllopsworkshop som jag är värdinna för och dessutom finns det två andra workshops uppe.
 
En personlig workshop där vi skräddarsyr dagen efter dina egna behov och du väljer själv vad du vill bli bättre på. Sen har jag även lagt ut en uppföljare till workshopen för mammor. Där vi istället för 1 timme använder 3 timmar till att fota, lära känna kameran och få tips och råd om hur man själv tar bättre vardagsbilder på sina barn.
 
Workshopen för mammor har jag begränsat till tre tillfällen i höst och max 5 personer / tillfälle. Så boka redan nu för att vara säker på att få en plats. Och har du gått min första workshop för mammor så får du 10% rabatt! 
 
Klicka på bilden för att komma till hemsidan med mer information!
 


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

superkul med workshops! :)

Svar: ja det är det verkligen :)
MissJeni

2012-08-02 @ 08:02:25
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Becca

Skulle vara kul o gå en workshop hos dig, i framtiden kanske :)

Svar: åh, skulle vara väldigt kul om du gjorde det :) Du är så välkommen!
MissJeni

2012-08-02 @ 13:35:20
URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: