Dagen efter

Jag förlänger mitt eget firande en dag till genom att visa upp mina fina presenter jag fick av mina närmaste. Spotify i 3 månader (som för övrigt redan används flitigt), en parfym a´la Christina Augilera som också invigdes i fredags, och så från min fantastiska fästman fick jag en tröja från Hunky Dory som jag bodde i resten av helgen. Jag älskar den, älskar, älskar, älskar.

Jag pyntade balkonen dagen (helgen) till ära och fint väder fick jag också. I alla fall i början av dagen, kvällen avslutades i snöstorm (?) Aprilväder.


Ja just, jag fick ju även klistertatueringar som av någon konstig anledning inte hamnade på bild. Fästmannen fick en fin på handleden som han tyvärr vägrar visa upp på bild.

Och tack alla för gratulationer i bloggen, på facebook, på min fanpage, på twitter, på instagram, via sms och telefon. Jag har ju dom bästa människorna i min närhet. Tack!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv; ja visst är de fina! :D

2012-04-09 @ 12:38:55
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: amelia

ja ha tårtan fick inte heller va med på bild, jag som gick upp extra tidigt bara för att baka till dig och syster. ;)

2012-04-09 @ 13:56:25
Postat av: Fotograf MissJenif

Amelia: Aw siss, den var jättefin!!! Men har ju bara bild på mobilen :(

2012-04-09 @ 13:58:41
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Lea

Vilken jättefin tröja du hade på dig den här dagen! Superfin! Lite annorlunda porträtt av dig också, roligt! :-)

2012-04-10 @ 17:40:37
URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: