Pia & Ted - pre-wedding session

Jag förvarnade er om en grym provfotografering idag. Jag hade mina säkra kort, det blev en GRYM provfotografering. Paret jag fotade är nämligen Charlies uppfödare och som har blivit våra vänner då vi umgås ganska mycket. När dom frågade mig om jag ville fota deras bröllopsporträtt så blev jag himla glad och efter idag måste jag erkänna att deras dag ligger mig varmt om hjärtat och jag längtar lite extra mycket efter den. Det kommer bli en himla bra dag!

Här kommer ett litet smakprov från idag, en bild som blev min personliga favorit direkt och som speglar Pia och Ted otroligt bra. Lättsamma och härliga!
Foto: Bröllopsfotograf, Fotograf MissJeni (Jag)
Bild: Pia & Ted, pre-wedding session, 110518, Sundsvall


Kommentarer
Postat av: pia

Jag gillar den med, trots allt :)

2011-05-18 @ 20:00:53
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Rolig och annorlunda bild, me like! :)

2011-05-18 @ 22:08:56
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: becca

svar; haha aa, Tackar!



Riktigt fin bild.

2011-05-18 @ 22:19:46
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: