En regnig lördag

Det var tänkt att jag skulle plåta Viktoria idag, utomhus. Som jag har sett fram emot den plåtningen. Vi har ett klockrent tema och det var längesen sist jag fotade med henne. Men så regnar det. Tacka för det! Jag hoppas bara att vi hinner med den innan hon flyttar till Grekland nästa vecka.

Men istället för plåtning så har jag tillbringat dagen med att koka ihop en demobok för barn/familj. Bilderna hämtade jag från en barn fotografering med sötaste Alma förra sommaren. Albumet beställde jag från Saal och nu längtar jag tills det dimper ner i brevlådan.

Här nedan ser ni uppslag nummer 4 i boken.


Kommentarer
Postat av: becca

svar: haha, aa är nog så! Tack :)

2011-05-14 @ 16:53:31
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: