Du e min man

I lördags fick jag följa med Merja och Anders på deras stora dag. Äntligen! Efter ombokning av både datum, lokaler och plats så fick dom äntligen varann. Ute till sjöss vigdes dom. Det började regna precis när vigseln egentligen skulle äga rum och efter tio minuter och regnet fortfarande inte hade lugnat sig så blev det en sista omplanering och vigseln skulle vara inomhus i båten istället.

Men som ett mirakel så slutade det regna precis när Merja och Anders gick fram till vigselförättaren i takt till Metallicas ecstasy of gold och jag fick rysningar i hela kroppen. Vi kunde njuta av deras vigsel under bar himmel. Även om åskan mullrade i bakgrunden så var det en magisk stund. En dag att minnas. Merjas låt till Anders var "Du e min man" med Kikki Danielsson och den lyssnar jag på om och om igen, medan jag sitter med deras bilder.

Jag är så otroligt tacksam över att ni valde mig som er bröllopsfotograf och efter resan som tog oss fram till eran stora dag, känner jag mig mer som en vän till er båda. Ert förtroende, era uppmuntrande ord. För mig är ni guldvärda och jag önskar er all lycka i framtiden. Nothing else matters.




Bilder: Merja & Anders bröllopsdag, 110611, Mälaren


Kommentarer
Postat av: Sica

Vill se fler bilder :D

2011-06-13 @ 17:56:33
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Rebecca

fint

2011-06-13 @ 23:02:43
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Sessan

Underbart ljus & så vackra dom är.

Annorlunda men personligt att gå in till en sådan låt.

2011-06-14 @ 07:37:03
Postat av: Fotograf MissJeni

Sessan: Det var faktiskt mitt andra par som gick in till just den låten :) Underbart tycker jag som är Metallica fan :D

2011-06-14 @ 11:01:35
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

underbara bilder du har på din blogg! :) jag ska fotografera ett bröllop i sommar. har du tips vilken inställing som är bäst och objektiv?<3

2011-06-20 @ 14:00:35
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: