Working 24/7

Den som tror att det är en dans på rosor med att driva eget företag bör tänka om. Jag vet inte hur många gånger jag har fått sätta annat åt sidan bara för att prioritera företaget. Som en söndag som denna. Inget inbokat, men mitt bokföringsprogram bestämde sig för att krascha så jag skulle han något att göra.

Det här med säkerhetskopior gör jag alldeles för sällan, senaste var från mars. Så hela morgonen har jag suttit och bokfört in allt igen. Alla kvitton, räkningar, verifikationer och uttag. Allt under en 4 månadersperiod. Tur nog så har jag ju lärt mig min läxa nu. Säkerhetskopiering is the shit! Do it!

Men nu är jag klar i alla fall. Så nu tänkte jag göra något roligare, som att redigera lite bröllopsbilder! Mhmm!


Kommentarer
Postat av: Sara Mårtensson

Jorå. Bokföringen är ett gissel! Har själv slarvat som bara den med just den biten, hinner ju inte med! Kanske dags att fixa iordning den biten nu då så slipper jag det dåliga samvetet ett tag framöver ;-) Behöver fakturera lite också...

2011-07-03 @ 14:22:26
URL: http://www.saramartens.com
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Sv: Tack, kul att du gillade dem :)



Åh nej, jag hatar när tekniken strular! Jag tycker aldrig man lär sig den där läxan, haha, fast det har hänt flertalet gånger att nånting kraschat! :P

2011-07-03 @ 15:31:08
URL: http://mwfotografi.blogg.se/
Postat av: Victoria

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 00:10:14
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: