We can´t wait to meet you

Under sommar är det högsäsong för bröllop. Jag har haft bröllop varje helg sen den 28:e maj och även om jag älskar bröllop så tycker jag det är minst lika härligt att fota barn och familj. Det gör jag också mycket under vår och sommar och nu får jag äntligen sätta mig ner med bilderna jag tog på Daniel och Katrine och Katrines dotter Moa i väntan på att deras familj ska få en till medlem.
Foton: Porträttfotograf, Fotograf MissJeni - Sundsvall (Jag)
Bilder: Katrine, Daniel och Moa, barn/familj fotograferingen, 110620, Sundsvall


Kommentarer
Postat av: Linda

Iih, så mysigt det är. Jättefina!

Och ja, det är mycket man omprioriterar när det väl gäller. Men än så länge har det bara varit härligt och det finns ingenting som man inte kan lösa.

2011-07-19 @ 20:42:48
URL: http://fantastiskera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: