I have a gift for you

Jag är en sån där person som blir glad för minsta lilla. En blomma, en kram, en påse ostbågar. Själva tanken på att någon vill ge mig en present gör mig glad. I Fredags fick jag allt från en takvandring till kläder. Av min karl fick jag en mysig huvtröja med motiv som jag suktat efter, och den berömda canon muggen. Klockrent! Linnet fick jag av Helena och Anders. Jag fick även en sjukt snygg klänning och en t-shirt med x-boyfriend tryck på. Ni kan ju gissa vem som gav mig den. Men dom har jag inga bilder på ännu. Det kommer!
Av Dorion och Andreas fick jag en takvandring i Sundsvall, gissa om kameran kommer få följa med där! Helena hade även suttit halva natten och gjort en pärlplatta till mig. Jenny och Madde kom med varsin flaska med gott innehåll och av Terezé fick jag en vacker orkidé som jag hoppas kunna hålla vid liv. Jag fick även ett blombud från min karls mamma och hennes man. Jättefina blommor!
Jag kan inte vara annat än otroligt nöjd över att mina vänner lägger ner tid och tanke på presenter. Dessutom blev det en himla bra kväll! Jag har ju de bästa vännerna!


Kommentarer
Postat av: becca

Vilken gullig pärlplatta !

2011-04-10 @ 13:10:48
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Sica

Åh vilka fina och bra presenter!

2011-04-10 @ 18:19:03
URL: http://sicastyle.se
Postat av: dorion

älskar första bilden, tuffing :)

2011-04-11 @ 22:36:36
URL: http://dardesign.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: