Farmors 96-års kalas

Vi firade världens kämpe, underbaraste, bästaste farmor den 15:e april. Hon fyllde 96 år och självklart förtjänade hon att bli firad på bästa sätt. Alla systrarna på pappas sida var med med respektive. Charlie var med och Adam, min systerson var också med. Det bjöds på mat, tårta, fika och paket. Nu fick jag inte med alla på bild tråkigt nog. Jag var upptagen med att vara social.
Foton: Jag
Bilder: Översta raden Fr.v: Farmor med Charlie, Farmor, Adam (Systerson)
Nedersta raden Fr.v: Jessica med Charlie, (storasyster) Carina med Charlie och Charlie med Husse


Kommentarer
Postat av: becca

Svar: tack för dina tips. Men detta var ju en topp 15 av de bilderna Jag gillar bäst. Och just för tillfället gillar jag tight skurna bilder, det betyder inte att jag inte tar luftiga bilder. Detta var mina favoriter.

2011-04-23 @ 19:21:15
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Sica

Charlie och Farmor <3

2011-04-25 @ 15:45:25
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: