Things about love

Hittade en lista hos syster så varför inte ha lite tidsfördriv såhär på söndagen?

 

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Insett att han inte var mannen i mitt liv.

 

Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)
Det är väl några stycken, man måste ju söka för att hitta den rätta :)

 

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Jag vet inte. Ibland vill jag inte och ibland vill jag. När man fotar bröllop så är det så vackert och kärleksfullt att man själv vill uppleva det. Men samtidigt vill jag inte gifta mig om det inte är för evigt och hur vet man det? Men självklart är det något väldigt speciellt med äktenskap och händer det mig så kommer jag vara väldigt lycklig.


Bild från Tilde och Andreas bröllop -09

Blir du lätt kär?
Jag blir nog lätt förälskad, kär tar lite längre tid.

 

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
Personligheten. Men första intrycket är utseendet och där är jag kräsen. Ja, utseendet spelar roll för mig.


Min snygga sambo!

Vad är det mest avtändande du vet?
Killar som ser bra ut och vet om det själva, eller tar för givet att man vill lära känna dom.

 

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Nånting är helt klart en fördel för att få igång en diskussion. Men att vara olika kan också vara bra. Titta på mig och min sambo. Han är jägare och trivs bäst på landet. Jag är fotograf och trivs bäst i stan. Tatueringar och hårdrock är något vi delar tillsammans.


Min rocker och jag tatuerade oss samtidigt, november -09

Hur länge varar dina förhållanden?
Synd att man inte får bestämma sånt själv. Mitt längsta har varat mer än två år, kortaste 8 månader.

 

Har du fått ditt hjärta krossat?
Riktigt ordentligt once upon a time...

 

Vad är det mest romantiska du varit med om?
Blev överraskad med en färdiglagad middag, tända ljus och en dans till "våran" låt på min födelsedag.

 

Hur raggar du?
Haha, inte så välgenomtänkt, fråga min sambo!

 

Har du en ”utseendetyp” hos killar?
Jag går efter min egna smak och den har varierat väldigt mycket. Emanuel, mitt ex och min sambo är väldigt olika till exempel.


Till vänster: Emanuel, mitt ex och en väldigt nära vän.
Till höger: Min fina sambo

Beskriv en perfekt första dejt:
Flera timmar på ett mysigt fik och allmänt prat om bävrar, hårdrock och livet. Känns bekant på nått sätt :)

 

Vem var din första kärlek?
Min första kärlek träffade jag när jag var 13 år. Det var även mitt längsta förhållande.

 

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Vad spelar det för roll vad andra tycker? Kör på om det känns bra, annars gör det inget att vänta. Men sånt där bestämmer man själv.

 

Vad tycker du om one night stands?
Samma sak där. Varför? Varför inte?

 

Hur är du som flickvän?
Frågade min sambo, han om någon borde ju veta, fick till svar: "Go och härlig!" Haha, så söt!


Foto: Matilda
Bild: Jag och min rocker! ♥



Kommentarer
Postat av: viktoria M

sv: Kul att höra från dig :) Jag har det underbart i paris och ska verkligen utnyttja sista tre dagarna :)

2010-05-02 @ 19:32:51
URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Postat av: Sica

haha och man märker rätt tydligt att vi är tvillingar på våra lika svar :P

2010-05-02 @ 19:38:21
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

roligt inlägg =)



ja det vore ett himla roligt jobb, har pratat mycket om det med birgitta och med michele =)

2010-05-03 @ 17:13:31
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: nath

bra frågor =) o svar så klart hehe

2010-05-04 @ 11:48:45
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: