Laddad för Poker-DM

Jag har precis kommit innanför dörren efter en biltur från Stockholm och sitter nu åter hemma i våran lägenhet. Som sagt så deltar jag i Poker-DM ikväll i samarbete med Svenska Spel. Det är just nu 38 spelare anmälda i Västernorrlands län så jag är ganska självsäker på att jag kan placera mig hyffsat bra. Mitt första mål blir att komma till finalbordet. Självklart så kommer jag att uppdatera hur det går så ofta jag hinner så ni också får följa med! Klockan 19:10 kör det igång! Du håller väl tummarna för mig? :)

Printscreen, just nu.



Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Ja, det brukar ha rätt! :) Hoppas verkligen att solen tittar fram. Solnedgång <3

2010-05-01 @ 18:36:56
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Sica

Klart jag håller tummarna! Och tår! Hinner du lägga upp lite bilder från gårdagen innan? ^^

2010-05-01 @ 18:51:24
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: