Friday night with my love

Dagen har fyllts av aktiviteter som har drabbat bloggen i form av ett eko. En sväng ut till Birsta resulterade i nya kostymbyxor inför bröllopssäsongen, mat och dryck inför morgondagens festligheter och ramar till några bilder på mig och min rocker som jag har framkallat. Bilderna är från när Matilda fotade oss och snart kommer dom pryda sovrumsväggen. Kvällen bjuder på ungsbakade chips och Heartbreak Kid på femman. Fredagsmys med andra ord!
Hoppas ni har en trevlig kväll!
Foto: Matilda Jonsson
Bild:  Jag och  min rocker


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Åh vad fint, ska också skriva ut lite bilder snart till min portfolio..:)



Haha, mitt sällskap ikväll blir bland annat också ungsbakade chips! Testade första gången idag, skitgoá ju! :-D

2010-05-28 @ 20:48:50
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Maria

Vilka underbara bilder du tar! Tycker du har en egen stil och framhäver den bra i dina bilder :)

2010-05-28 @ 22:50:51
URL: http://mariasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: