Mer tid för annat

Den här veckan har den sista kursen startat, en distanskurs i företagsekonomi - marknadsföring. Så sista delen av min skolgång så läser jag två stycken distanskurser. How sweet? Detta ger såklart tid för annat också, dels mer tid med min rocker men även mer tid för fotograferingar. Jag har två väntande fotograferingar på gång och en av dom blir förmodligen ett samarbete med en butik. Så det finns mycket att se fram emot nu :)

Här är några bilder på Magnus Betnér som jag inte hunnit visa för er förut. Jag och min rocker var och såg honom när han gjorde ett stopp i Sundsvall. Han är lätt en av de bästa standup komiker vi har!

Foton: Jag

Bilder: Magnus Betnér on stage, Tonhallen, Sundsvall



Kommentarer
Postat av: sica

Och du glömmer väl inte att lägga tid på min butik också? ^^

2010-03-30 @ 18:30:00
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

skönt att läsa på distans..men krävs lite disciplin också



Sov gott :)

Kram

2010-03-31 @ 00:02:28
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: