On my way

Kvällen kommer jag tillbringa på andra sidan stan. Imorgon sätter jag mig i bilen för att åka 35 mil söderut. Ingen dator följer med. Däremot en kameraväska så när jag kommer hem igen kommer det laddas upp en heeeel del bilder. Bloggen har förberetts med tidsinställda inlägg så don´t worry, julkalendern flyter på som vanligt.

Men jag tar en välförtjänt ledig vecka. Inget jobb (okej, en bröllopskonsultion) och ska bara spendera kvalitetstid med min familj och vänner. Det ska bli förjävla härligt!
Foto: Jag
Bild: Den 23:e december 2008, julfirande med pappa, farmor, storasyster, tvillingsyster och Barbro.


Kommentarer
Postat av: Sica

På onsdag ses vi! <3 Du får komma och hämta mig på tågstationen ^^

2010-12-20 @ 18:11:18
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Anonym

Sv: Jag har lärt mig mycket under 8 månader. Sjukt kul är det iaf. Va bra att din favoritbilder kom med :). Tycker också att dem bästa bilderna är där jag själv är med. Men tycker att bilder blir bättre när det finns personer med i bilderna och då har jag bara mig själv att tillgå.



Får se till att göra en fotosession. Jag har inga problem att ställa mig framför kameran, tycker det är roligt :)

2010-12-20 @ 18:38:47
Postat av: Anonym

Det gör du rätt i :)

Ha en underbar jul med familj & vänner.

2010-12-20 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: