Förbereder för fototräff

Jag har formaterat mina minneskort, gett kameran lite kärlek och packat inför imorgon. Klockan tidigt går tåget till Gävle där jag, Dorion och Matilda ska möta upp ett helt gäng fotoglada människor på fototräffen! Det kommer bli en lång dag men riktigt kul! Vi har en planerad plåtning som jag har höga förväntningar på så förhoppningsvis återkommer jag med massa fina bilder :D



Fotoväska innehållande: Canon EF 100mm f2,8 Macro, Tamron 28-75mm f2,8, ett antal minneskort och Speedlight 580EX II blixt + diffuser. Kameran, 5D:n, fotar jag såklart med tillsammans med objektivet 50mm f1,4


Kommentarer
Postat av: Linda

Oh, vad roligt. Enjoy!

2009-09-04 @ 22:38:05
URL: http://kameralins.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till med fotograferingen.

2009-09-05 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: