album

Idag ska jag göra två album, ett till Amelias bröllop och ett till morgongåva plåtningen jag hade för en vecka sen. Dessutom ska skiva brännas ut och skickas, lägenheten ska städas och jag själv ska duschas och mata magen. Så det är bara att sätta igång :) Igår fick jag även ett samtal från en av mina tidigare kunder som var sååå nöjda med sitt album och alla bilder. Dom ville beställa en bild att skicka in till tidningen så Sundsvallsbor, håll utkik ;)


Foto & Layout: Jag
Bilder: Från Anders & Beatriz bröllop, 090821, Hedbergska huset



Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

de blir så fina verkligen =)



ja men eller hur! och jag undrar vad tusan det är som skadas av att det visar i resten av världen.. om det har med att reklamen inte vill visas i andra delar av världen för att de inte gör någon nytta där så äre väll bara att ta bort den?

de förlorar ju ändå inget på att jag kan se avsnittet...

2009-10-01 @ 13:11:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sica

Åh vad kul att du alltid får så himla nöjda kunder, det är ju bara en enorm bekräftelse på att du är så jävla bra!

2009-10-01 @ 16:45:21
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: