Love list

Hittade denna hos Sarah och tyckte den var söt så jag ville själv göra den :) Dessutom kanske ni får en liten tydligare inblick i mitt liv!

¤Har du kysst någon idag?
Neee, men på torsdag ska jag göra det!!
¤Har du haft sex idag?
nää, inte det heller
¤Är du i ett förhållande?
Jaaa, tillsammans med min rocker!! ♥
¤Är du romantisk? 
Jag är nog en hopplös romantiker måste jag erkänna. 
¤Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Känns lite som att det går hand i hand
¤Har du någon gång slagit någon?
Nej, jag skulle nog inte kunna slå någon heller.
¤Vem sa senast att han/hon tyckte om dig som mer än en vän?
min sambo och ja, ni vet ju vart det ledde :P
¤Har du lekt med någons känslor?
Det känns lite orätt att göra det. 
 ¤Hur Länge höll ditt längsta förhållande?
2 år
¤Hur länge var ditt kortaste?
Beror på vad som räknas som ett förhållande meeeen, 3 månader tror jag. 
¤Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Jag trivs så bra där jag är nu så jag vill stanna för evigt!
¤Är du en bra pojk/flickvän?
Jaaa, det tycker jag nog. Men även solen har väl sina fläckar.
¤Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Ja, det har hänt.  
¤Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
Erhm... har faktiskt ingen aning. Mamma, du får gärna skriva svaret om du vill :P
¤Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
Nää, vi har så olika smak på killar tack och lov :P 
¤Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på kroppen?
Jag är lite splittrad i den frågan, kanske, kanske inte. Beror lite på.
¤Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Det är nog jag som stått för den biten i det flesta fallen. Men det är klart, dumpad har jag blivit också.
¤Vem sov du senast bredvid?
♥ Min rocker ♥


Foto: Min storasyster Amelia
Redigering: Jag
Bild: Jag och min rocker



Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

aww så söta =)



jag kanske snor listan hihi

2009-11-24 @ 19:22:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Matilda

jätte söt bild :)

2009-11-24 @ 19:27:03
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Sessan

Aw så söta ni är tillsammans :)

2009-11-24 @ 20:53:52
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Sica

Naaaw, jag snor den också ^^

2009-11-25 @ 19:15:42
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: