Tidsfördriv

Jag passar på att fördriva tiden med en lista jag hittade hos Emelie. Den som orkar läsa hela får en eloge och stående ovationer av mig.

Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter:
My name is Johansson, Jennie Johansson.
Smeknamn:
Jeni, babe, bästises, snäckan, bobo, rockstar, kärt barn har många smeknamn? :P
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Det mesta inom hårdrock funkar fint, Metallica - Fade to black är en favorit
Beroende av:
Té, choklad, min kamera och ostbågar
Vad tror folk om dig?:
Att jag alltid är glad och skrattar åt allt.
Stämmer det?:
Ja, det stämmer nog rätt så bra :)
Vad får du oftast komplimanger för?:
Mina bilder och min personlighet och min rumpa haha :D
Vad säger du för att imponera på någon?:
How you doi´n? ;)
Hur imponerar man på dig?:
Det är nog en stark personlighet som ligger högt där
Brukar du skratta för dig själv?:
Haha, hela tiden
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
(....)"har du för planer?"
Var bor du?:
Sundsvall, mitt i Sverige
Trivs du där?:
Fullt ut.
Äger du några converse:
Jajamensan
Sprit, cider, vin eller öl:
Sprit dricker jag inte, men annars är jag inte svår på en kall öl en varm sommardag. Vin och cider blir det nog mest utav.
Brukar du bli för full:
Erhm... shit happens.
Vad har du för mobil operatör:
Telenor på ena fonen och tre på andra, som jag snart slänger ut med huvudet före.
Är du allergisk mot något:
Icke, jag tål det mesta ;)
Har du haft sex idag:
Måste säga nej på den frågan också.
Hur svarar du i mobilen:
Beror på vem som ringer. Kan vara allt ifrån "tja babe", "heeeeeeeeej" eller om jag inte vet vem det är så blir det mitt förnamn som får stå för samtalets början.
Vem ringde du senast?:
Marrrttiin
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att jag skulle ringa någon annan, haha :D
Antal timmar sömn inatt:
den heliga 8 timmars sömnen. I like!
Sov du ensam:
Nja, beror på hur man ser det. Lulu sov i rummet bredvid :P
Brukar du komma i tid:
Ja, oftast lite tidigare när det gäller viktiga jobb :)
När mår du bra:
När jag får spendera tid med nära och kära eller fota :)
När blev du fotad senast:
Av Dorion i Studion. Remember?
Hur känner du dig nu:
Glad, sprallig och pigg :)
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, svart och så svart.
Vad tycker du om fötter:
du är en fot
Vad saknar du:
Är faktiskt rätt så nöjd med tillvaron som det är :) Visst, en vovve och en ny kamera vore inte helt fel, men det kommer i framtiden :)
Hade du en bra kväll igår:
Väldigt, väldigt bra :)
Favorit dryck på morgonen:

Rakar du benen:
Jaaa, det gör jag.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Varierar, men klockan brukar hamna på 23 - 23:30 på vardagar. På helger kryper den gärna in på småtimmarna.
Är du blyg?:
Ja och nej :)
Vill du hellre ha mail än brev:
I want it all! :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja? Jag är lite tveksam där. Men visst, det är inte omöjligt.
Har du spytt offentligt:
Erhm, ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Kissa. Fatta smidigt.
Är du nöjd med ditt liv:
Absolut, det blir vad man gör det till :)
Är du bortskämd:
Jag har nog varit det ja, men idag står jag på egna ben.
Vad gör du i morgon:
Köper hårspray
Vad är det värsta du vet?:
När folk har svårt för att vara ärliga.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Jag har inga pengar som jag kan slösa :P
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
James Hetfield ;)
Vad längtar du till?:
Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ohja, finaste vännerna :)
Vad är det finaste du fått?:
Ett guldarmband av Emanuel :)
En speciell dag du minns:
Har många dagar som blir svåra att glömma
Hur gammal är du:
Blir 23 i år. Börjar bli några år på nacken nu :P
Tycker du om någon just nu:
Jaaa, min familj och alla underbara människor där runt omkring. Vad vore jag utan er?
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Beror på vad det är, Emanuel, tvilling, Bästa vännen och Lulu är bra kandidater.
Vilken tid gick du upp idag:
fem min över 7
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ohja, den äger
Har du strumpor på dig nu:
Japps
Är det okej att gråta:
Varför skulle det inte vara det?
När grät du senast:
I slutet på Januari om jag inte minns fel
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Uppdatera kamerautrustningen och ta en tripp någonstans utomlands :)
Bär du glasögon eller linser:
Inget av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej, så länge man trivs i det man bär.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
så sent som möjligt
Har du piercing:
Två töjningar i öronen, 6mm vardera 
Vill du gifta dig:
Nja? Den som lever får se :)
Vill du ha barn:
Ja och Nej :P Komplicerat det där
Solar du ofta: 
Älskar att ligga i solen på sommaren, på vintern är jag en blekfis
Är du bra på att laga mat:
Skulle ja inte vilja påstå. Men jag har mat på bordet i alla fall och har inte blivit matförgiftad än :P
Är du flygrädd:
Inte så värst. Det är ju det säkraste färdmedlet om man ska tänka positivt.
Hur vig är du:
Som ett kylskåp ungefär
Är du musikalisk?:
Jag kan skråla till singstar om det är de ni undrar.
Vad dricker du helst när du är törstig:

Vilken är din favoritglass:
Daimstrut, always and forever
Tror du på ett liv efter döden:
Nja, tror nog på nånting, men vet inte riktigt vad.
Tycker du om sushi:
Har aldrig provat sushi, kanske dags?
Vad äter du helst när du ser på film:
Ostbågar och choklad
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej, en i Västerås och en i Stockholm
Har du tandläkarskräck:
Jag hade det förut, men försvann då jag i princip bodde hos tandläkaren i yngre år.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du:
Bruna, vissa säger guldbruna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Trist att erkänna sånt men ja.
Biter du på naglarna:
Hmm, ibland kanske
Röker du:
Kan bli på fester, men annars låter jag bli
Hur ofta tränar/motionerar du:
Mer mot vår/sommar, mindre på vintern
Senaste låt du hörde:
Otippat nog denna





Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag läste! kul lista =)

2009-03-24 @ 11:46:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jag orkade läsa & jag lånar den med en länkning till dig :)

2009-03-24 @ 12:15:50
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Siss

Vart är dom stående ovationerna? Och elogen? Ge mig. Jag gör den jag med så får du nått att läsa ;P yey.

2009-03-24 @ 17:20:47
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: