Just another list about me

Siss utmanade mig, så ja, vad gör man inte för fansen.

1. Hur gammal är du om fem år?
28
2. Vem var den sista du träffade? Min rocker
3. Hur lång är du? 160 typ
4. Vilken var den senaste film du sett? Corpse Bride, riktigt bra!
5. Vem ringde du senast? Min rocker
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Blir inge av med plåtningen idag, hon bokade om." Sms:et var till Dorion.
7. Vad är dagens planer? Planera bröllop med brudparet jag ska fota nästa helg
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa mestadels
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Beror på hur man ser det.
10. När såg du senast din mamma? Torsdags morgon
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna.
12. När vaknade du idag? Första gången vid 7, andra gången vid 9, tredje gången vid halv elva.. ja ni fattar.
13. Har du någon gång hittat en katt? Katten hittade oss.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen, där får man ju sova.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Fortfarande i Sundsvall
17. Vad skrämde dig som barn? Åskan vad jag minns.
18. Vem fick dig att skratta senast? Min rocker
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? För ung? Det tror jag inte, men jag äger inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En av varje.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Vem fan sover med kläder? Varmt?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 stycken
23. Hur många landskap har du bott i? Det blir väl tre stycken va.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Den som inte har det får en tusing
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? Ja, det tycker jag nog.
27. Vilken är din favoritglass? Daim strut alla gånger
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, uppdatera allt jag behöver för fotandet.
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Nej.
31. Vad dricker du till frukost? Té eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Vafan? Höger sidan. Intresseklubben antecknar.
33. Kan du spela poker? Jarå, var ju rätt vass en gång i tiden.
34. Tycker du om att mysa? Jag skulle ljuga om jag sa nej. Så nej.
35. Är du en beroendemänniska? Beror på hur man ser det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, ganska logiskt då jag ha en tvilling. Men även några klassmates från förr fyller på samma underbara datum.
37. Vill du ha barn? Some day.
38. Kan du några andra språk än svenska? behövs det?
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jappsi.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, det är ju så mycket större.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Fotoutrustning, den är ju dyrast.
42. Äger du dyra smycken? Neeee
43. Har du någon gång testat narkotika? Never have I ever.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? knäckebröd
45. Vem är den roligaste människan du känner? Helt klart tvillingsyrran
46. Välj ett ärr på din kropp? ärr i läppen efter tre stygn.
47. Vad har du för ringsignal? hardcore superstar -  someone special.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mami har väl säkert.
49. Flirtar du mycket? Mja, lagom trevlig. :P
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos mig, av mig.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja, men jag föredrar hjälp :P
52. Har du fått fortkörningsböter? Näpp
53. Vilken var den senaste bok du läste? Bok?
54. Läser du dagstidningen? Nä.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Gjorde, men inte längre
56. Dansar du i bilen? Headbangar heter det.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Sundsvalls rock klassiker.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Lite fotogrejjer
59. När var du i kyrkan senast? Februari iår, fotade ett bröllop :)
60. Vilka personer utmanar du? Oh lord, jag utmanar inte ens min värsta fiende till det här. Nu ska jag iväg. Hejdååå


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Du är skyldig mig en tusing Jennie!

2009-06-13 @ 14:10:20
URL: http://twitter.com/ErikKeding
Postat av: moa

Hej! Kolla in mina nya modellbilder och lämna gärna en kommentar om vad du tycker! Jag blir jätte glad! Kram

2009-06-14 @ 23:18:45
URL: http://moahansson.blogg.se/
Postat av: Sica

hahahaha :D

2009-06-15 @ 19:16:52
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: